God Morgon!

God morgon!
Svårt att sova med dålig rygg.
Fick några timmars sömn iallafall.
Idag kommer Peter hit och hjälper till i huset.
Han lär få kämpa lite extra hårt idag:)
Peter är en kompis som hjälper mig med böckerna bland annat.
Han Visar stort hjärta som kommer hit och kör. Thanx mate!
Övrigt så ska Lancelot börja träna fotboll idag igen och man känner att skola och liknande börjar närma sig.
Väldigt vilka långa sommarlov barnen har!
Hade man verkligen så länge själv?
Kanske man hade… Det går ju fort när man har kul:)

Tristan ska vi hämta lite senare.
Han och Mio har det så kul tillsammans och det är så roligt å sitta och lyssna på deras konversationer och tankar.
Handlar oftast om fotboll.
Fotboll på tv, tv-spel eller i riktiga livet.
Lance har hittat massa gamla fotbollströjor och dylikt han smyckat sitt rum med:)
Han ville göra det även fast vi ska packa ihop hans rum om några dagar…

Det här med att vara förälder till idrottande barn kan vara knepigt.
Jag tänkte skriva en del om det längre fram.

Har du något du undrar över?
Eller något du vill jag ska skriva om så säg till.
Jag är enkel:-)

Då kör vi people!
Påverka det vi kan påverka!
Vi hörs senare.

Kram

20120807-081116.jpg

20120807-081202.jpg

20120807-081232.jpg

20120807-081520.jpg

2 thoughts on “God Morgon!

  1. Hej, det är första gången jag läser din blogg ich måste säga att det du skriver talar till mig.
    Speciellt citatet om att man inte ska låta sitt förflutna styra framtiden. Det är något jag jobbar på hela tiden.
    Jag ser fram emot att läsa om din syn på föräldrar till idrottande barn då jag själv har en son som spelar ishockey och dilemman som uppstår när han erbjuds spela med de äldre grabbarna. Bra eller dåligt att de yngre spelar med den äldre årskullen?
    Ha det så bra i sensommaren!
    Med vänlig hälsning, Theres

    • Hej!

      Vad kul att du tar upp det.
      Jag tänkte skriva om ”att vara förälder till idrottande barn” om några dagar…

      Jag tar med fin fråga och skriver om det också!

      Ha en bra kväll!

      Kram

Kommentera

