Överväldigad över er!

God kväll!

Precis kommit hem med Tristan och Lancelot efter Lance träning.
Tänk vad befriande det är att få se sitt barn göra något han älskar!
Jag fylls med glädje inombords när jag ser hans brinnande engagemang och lycka…
Tristan är på god väg att bli lika intresserad själv:-)
Vi får se vad de väljer för hobby framöver, så länge de är glada så får dem välja vad dem vill!

Nu till eftermiddagens explosion!
Den står ni som läser min blogg för!
WOW!
Det har under hela kvällen rasat in mail, kommentarer och sms med stöd, vackra ord och sympatier från er!
Helt överväldigad är jag!
Att ni tar er tid att skriva och stötta en annan person säger mycket om er…
Jag vill och hoppas verkligen att ni tar åt er nu!
Ni är fina människor!
Annars skulle ni inte agerat som ni gjort under kvällen.
Jag är väldigt väldigt rörd!
Tack för er tid och varma tankar.
LÅT STÅ!

För att återkomma till min mamma så är det tyvärr som det är.
Jag tänker att jag ska göra det jag kan och det som känns rätt i mitt hjärta.
För då vet jag att mamma känner det också…
Jag vill också låta mina killar få så många minnen som möjligt av farmor.
Det här är verkligheten och vi får göra det bästa av den!
Vissa saker kan vi inte påverka i våra liv, men det vi kan påverka är vår respons och hur vi dealar med det.

Nu ska jag skriva ner lite punkter jag ska prata om imorgon inför matchen mellan Barca-Man U.
Blir lite om EM, varför Real Madrid och Man City vann ligan, vilket innebär att matchen är mellan två fd mästare som vill ta tillbaka tronen.
Spelar Barca tråkigt eller beror det på motståndarna?
Och lite till:-)

Flyget går kl 08:20 så det är nog dags för ”bingen” snart…
Tack för idag och sov gott!

Kram

Ps. Glöm inte att ni gjort en mer än en god gärning idag!

20120807-231751.jpg

20120807-231843.jpg

20120807-231854.jpg

20120807-232312.jpg

10 thoughts on “Överväldigad över er!

  1. Bra skrivet som vanligt, men tänk på att grabbarna är unga och du om nån vet hur nålsögat till toppen ser ut..Älska deras liv nu och vad som än händer…bara ett tipps från en ensamstående pappa och fotbollstränare:)

  2. Har läst igenom alla dina inlägg nu, jag blev så fylld av alla känslor, glad, ledsen, stolt?
    Haha, ja på något konsigt vis känner jag mig nästan stolt för din skull. Att veta att dina härliga killar kommer vara stolta över att du valde livet på riktigt igen.
    Jag har inte läst din bok, men kommer definitivt att göra det. Har du någon egen sida som man kan beställa den ifrån?

    Vet du en sak, klyschig men ack så sann… Ärlighet varar längst 🙂

    Förlåt för mitt surrande, kanske kan skylla på att ögonen går i kors av trötthet. Men ville bara läma ett litet avtryck, en varm kram & en riktigt hård lyckospark på rumpan (det fick jag alltid när jag spelade fotboll) 🙂

    God natt 🙂

  3. Du är en fin människa Magnus. Du delar med dig så mycket av dig själv och det är därför du får så mycket tillbaka! Kärlek och värme till dig och de dina! Kramar varmt om dig/ Jenny

  4. Det är tur att dina pojkar har en pappa som också älskar fotboll 🙂 Då har ni ju samma intressen.Önskar all lycka till er och tack för en trevlig blogg 🙂 Kramis

  5. Du har också gjort något stort, nämligen att berätta om din mamma och dina känslor för henne, det var fint! jag är ju i samma sits och gör det bästa av det, hälsar på mamma på hemmet och visar framförallt uppskattning mot den fantastiska personalen, de gör ett otroligt arbete för dessa människor och de ger allt när de är på jobbet. Tar ofta med något till dem för attt visa uppskattning och avlastar dem genom att ta hand om mamma när jag är där. Mamma är alltid ens mamma oavsett hur hon är just nu men även om jag är 48 år saknar jag att kunna ringa mamma och rådfråga om saker, hon hade alltid en bra lösning och stöttade mig i problem. Nu finns inte det stödet längre och det känns sorgligt. Idag är även´årsdagen av min pappas död (han gick bort 080808) och jag ska till hans urna idag och prata med honom. Önskar mamma hade kunnat följa med men det går inte.

    Ha det toppen med dina underbara killar i Göteborg.

Kommentera

