Landat i Götet!

God morgon!

Ja, inte för mig och killarna, men för er kanske?
Vi var uppe kl 06:00 och begav oss till Bromma och Göteborg.
Dem är lyriska för att få kolla på matchen!
Det var väldigt viktigt att Messitröjan kom med i packningen!
Energiflöde Max:)

Har skrivit ned allt jag ska prata om ikväll och känner mig taggad!
Jag har ett mål när det gäller fotbollen!
Att få prata om den i tv igen!
Jag styr inte över det själv då någon annan bestämmer, men jag vill och det är en bra början…
Jag vågar också!
Även det en förutsättning:)
Men det är som sagt någon annan som bestämmer om det blir av…
Blir jag förlåten eller ej?
To be continued…

Sen tänker jag även gå lite utbildningar för att ta tränarlicens.
Men det ligger lite längre fram i tiden.
Just nu är det boken och att prata om den och mitt liv i föreläsningsform som gäller…

Vad gör ni idag?
Börjat jobba igen?

Shit vad taggad jag är inför den här hösten!
Jag ska jobba, träna och vara med barnen som aldrig förr!
Har mycket skulder att betala igen (ekonomiska) och det ska jag kämpa som f*n för att lösa så snabbt jag kan!
Mina mörka år har lett till betalningsanmärkningar odyl och har jag skapat det så får jag lösa det!
The mission is started…

Vi hörs lite senare My friends!
Tack för att ni tar er tid och hoppas ni vill följa min kamp tillbaka!
I Will Never surrender…

Kram

20120808-100103.jpg

20120808-100147.jpg

20120808-100214.jpg

14 thoughts on “Landat i Götet!

  1. Ser ut att bli en grym dag/kväll med en toppmatch! Följt dig sen du slog igenom i AIK. Du är lite som Zlatan på så sätt att du oftast är öppen och rak, säger vad du tycker. Det är en styrka ska du veta. Hoppas du får jobb som expert i tv igen, du var bland de bästa senast. Du är bra på att tala. Ha det bra./Steffe

  2. Vädret ser gött ut, hoppas att ni får en kanondag i Göteborg och en trevlig match att titta på. Jag får nöja mig med att se den på TV4, även om jag nästan ser mer fram emot mitt älskade Helsingborg och deras väg mot play off till Champions League på TV10. Dubbla matcher kl 18-22, onsdagen är räddad!

    Ha det gött idag, både du & grabbarna!

  3. Härligt att läsa att du har en sån kämpaglöd! Du kommer fixa detta!! Jag tror på dig!! Å jag hoppas verkligen få se dig kommentera fotboll…eller va fan som helst ;)..Du e riktigt ögongodis :))Ha en toppenfin dag!!

    Kramis

  4. Önskar dig ett stort LYCKA TILL och att vi snart ser dig i tv igen. Jävligt snygg att titta på o talet är det inget fel på, ha,ha. Alla är värda en andra chans! Hoppas du o barnen har en trevlig dag i Göteborg.

  5. Hur är det förresten med ryggen idag? 🙂

    Jag kom att tänka på en sak medan jag läste boken. Med tanke på allt du gått igenom med mörka stunder, självmordstankar, drogerna, dopinggrejen m.m., kommer du att uppfostra grabbarna mer kontrollerat då? Alltså pekpinnemoral… gör si och gör så, gör inte det eller det? Eller du tror att de lär sig av dina misstag? Eller får de lära av sina eventuella framtida dumheter? (obs, pojkstreck, första fyllan m.m., jag syftar inte nödvändigtvis på några allvarligare saker).

    Hoppas att du förstår vad jag menar och att det inte blev alltför rörigt.

Kommentera

