Säger som Loreen!!!

Friends!

Jag är klar med dagens arbete!
Och shit vad bra det gick!
Massor av folk kom fram och öste beröm över mig.
Tre stycken ville ha mig som föreläsare!
Barnen var med och fick ta del av alla lovord och få se pappa på scen igen:-)
Jag gråter när jag tänker tillbaka på hur bra det måste känts för dem små liven…

Jag säger bara: Euphoria!
Vilken härlig känsla det är att få arbeta igen!
Att folk är intresserade och att dem vill höra mer!
Vilken härlig start det blev.
Nu är det bara att njuta av det…
Ny dag imorgon:)

Efter mitt gig gick vi till Ullevi för matchen.
Grabbarna var så förväntansfulla!
-pappa! Skynda dig då!
-ja, jag har ont i ryggen och försöker…
-men, Messi och dem värmer upp nu!

Hahaha, så kul dem har haft det idag.
Jag lovade att vi skulle åka och titta på lite gamla lagkamrater till mig under nästa år.
Det älskade dem…
Lance sa till mig precis innan han somnade:
– Pappa, tack för den här dagen och tack för att du är den bästa pappan i världen.
Tror ni jag känner mig glad?;-)
Tänk att det är ungefär två år sedan jag googlade på vilket sätt jag lättast skulle ta livet av mig på…
Kontraster…

Nu kära vänner!
Nu är det sängdags för mig också.
Planet går 07:05 imorgon, var tvungen att boka om för att Lance har match imorgon.

Så nu lägger jag mig med ett leende på läpparna.
Men jag vet också allt för väl att jag bara börjat och har en väldigt lång, krävande resa framför mig…
En bra start var exakt det jag behövde!

God natt och sov gott!

Skickar ett citat i natten till er:

” Make peace with your past so it won’t destroy your present ”

Kram

20120808-233035.jpg

20120808-233057.jpg

20120808-233045.jpg

20120808-233259.jpg

4 thoughts on “Säger som Loreen!!!

  1. Grattis, Magnus! Vilken fantastisk dag det blev för er! Med din fina sympatiska attityd är jag säkert att framtiden blir hur bra som helst!
    Kram på dig!

  2. Blir tårögd när jag läser det du skriver, av glädje såklart. Vilken fantastisk känsla det måste vara för dig att livet har tagit en positiv vändning men jag förstår att det inte är utan hårt jobb.

    Tack för att vi får vara med dig på den resan,

Kommentera

