Landat och ny match!

God förmiddag!

Hoppas ni mår bra?
Det gör jag!

Vaknade 05:00 och flög hem till Stockholm med killarna.
Lite lätt tungt med en sovande Tristan som skulle bäras av en rygg som inte kan sova ok:)
Men, det funkade, lite jävlar annama is The bomb:)

När vi landade så drog vi direkt till Uppsala där jag nu sitter på en idrottsplats och skriver samtidigt som vi väntar in Lancelots match..
Tempot är bra med andra ord:)

Sitter och landar i gårdagen…
Känner mig stolt över min insats igår och väldigt glad!

Vilken otrolig skillnad det kan vara i livskvalite’.
Jag är av den fasta åsikten att vi själva ansvarar för den.
Visst händer det saker under resans gång som kan vara jobbiga, men vi väljer ändå hur vi tacklar det.
Hur måste jag göra för att må bra och klara tuffa perioder?
Vad är viktigt för mig?
Det är frågor jag ställt mig tusentals gånger under de senaste åren.
Svaren kommer inte alltid direkt…

Vi kämpar på people!

Vi hörs senare:)
Kram

20120809-102630.jpg

20120809-102713.jpg

4 thoughts on “Landat och ny match!

  1. Du är värd all uppbackning du någonsin kan få! Killarna är till stor hjälp förstår jag och du ser livet med en andra ögon. Tycker att du dömdes FÖR hårt om man jämför med andra i liknande situationer. Men detta fixar du, med hjälp av killarna! Härligt Magnus, du är tillbaka!
    Må så gott o var rädd om dig!

Kommentera

