Puh!

Hej!

Nu är träningsmatchen slut.
Lance och killarna förlorade med 2-1 mot Sirius.
En bra match som stod 1-1 tills sista minuten, då gjorde Sirius mål på hörna.
Tristan var linjedomare:)
Flaggan var uppe i luften mest hela tiden…
Innan matchen och i halvtid så skulle han passa med mig. (som alltid:)
Men min rygg är bläääh så han hittade några andra föräldrar att skjuta med…

Nu!
Nu är jag trött!
Gårdagen tog mycket mental kraft.
Mycket saker som är ovana för mig.
Som att jobba tex:)
Jag har lärt mig att vila och landa i saker numera så jag lägger mig och kör en Powernap!

Snark snark från mig så ses vi lite senare.

Love

20120809-143757.jpg

20120809-143808.jpg

20120809-143821.jpg

20120809-143841.jpg

2 thoughts on “Puh!

  1. Tummen upp för dig, du är bra och dina pojkar är så söta!
    Lycka till med allt, det är många som gillar dig skarpt, kom ihåg det
    Kram, kram, Madde

Kommentera

