God morgon!

Gooood Morning!

Sovit gott?
Det har jag!
Drömde om fotboll inatt igen…
Ibland har jag drömmar om saker från min karriär.
Inatt var det bortamatchen mot Barcelona i champions League som jag fick återuppleva:)
1-1 lyckades vi få till med Celtic och det var celtics första poäng någonsin på bortaplan i CL.
Barca hade Ronaldinho, Eto mfl och jag fick göra en perfekt match.
Martin Oneal min manager var lyrisk efter och sa:
-Magnus! This is The reason i bought you!
Skön känsla då kan jag lova…
Det är härligt när jag får drömma mig tillbaka så där:-)
Funderade på varför just den matchen var ”på” i mitt huvud inatt.
Antagligen för att jag såg Barca i onsdags:-)

Jag sitter med en kaffe i handen och skriver lite.
Killarna sover gott fortfarande.
Nästa vecka, på tisdag ska jag träna ett ungdomslag som har fotbollsläger.
Onsdag ska jag jobba inför Sverige-Brasilien.

En skillnad jag märker med mig själv är att jag förbereder mig på ett mycket bättre sätt idag än tidigare.
Då kunde jag komma en halvtimme innan, gå upp på scen och köra, utan något manus eller röd tråd egentligen.
Nu är varje framträdande Match!
Och jag vill alltid göra ett hundraprocentigt jobb!

Men först så ska huset rensas klart.
Kommer en firma och hämtar möbler idag så jag skriver klart och tar en dusch!

Hoppas ni får en riktigt bra dag!
Det är fredag idag ja:)
Party för er?
Jag ska mysa m killarna och ladda…

See u l8er

M

20120810-083516.jpg

20120810-083640.jpg

20120810-084002.jpg

12 thoughts on “God morgon!

  1. Jag tror du drömde den drömmen för att du i matchen/drömmen gjorde en perfekt match. Du är på väg tillbaka mot framgång (kanske inte i fotboll) i ditt liv. En stor framgång är att resa sig, gå vidare och ta lärdomar av det man inte gjorde så bra, som att du nu förbereder dig inför det du gör!

    Superbra bild på dig i mitten!!

  2. och nej inget party för mig ikväll men däremot grillmiddag med vänner, inte helt fel efter en tuff arbetsvecka och jag har sovit gott och ska träna ett pass innan jag går dit, då känner man sig pigg och fräsch.

  3. Gött att drömma sig iväg ibland:) Här blir det jobb hela helgen, inget partaj….KAN bli en sväng till Grebbestad för att kolla…men men:)
    Och så ska jag naturligtvis fortsätta läsa din bok! Jag är så nyfiken så jag hoppar lite mellan kapitlena…:) Ha en superhärlig helg!

    Hejsvejs!:)

  4. En timme senare och nu har jag plöjt igenom hela bloggen.. 🙂
    Du är härligt uppriktig och ärlig. Det märks i dina ord, och jag blir alldeles varm i kroppen när du skriver om barnen. Jag är själv mamma till en 4-årig flicka och vet hur stark den kärleken är. Vet också hur långt ner i skiten man kan vara och vill ge dig cred för att du var så pass stark att du red ur stormen och finns kvar. Inte minst för de där pojkarna som kallar dig pappa.

    Fortsätt såhär Magnus så kommer allt ordna sig, både ekonomiskt och känslomässigt. Vi är många som hejar på dig, och gjorde det även när du var inne i mörkret.

    Om du nu bara skulle skippa AIK och inser att Hammarby är det enda rätta.. 😉

    • Hej!

      Tack snälla!
      Ja, jag är verkligen överlycklig för att jag valde den här vägen…

      Ursäkta mig!
      Men vill ogärna att mina läsare ska svära så jag tycker inte du ska skriva om det där grön/vita laget:-)))

      Kram!
      / Gnagar’n:)

  5. Märkligt sammanträffande. Jag drömde också om din fotbollkarriär. Kanske för att jag somnar med dig i öronen varje kväll. 😉

    • Hahaha!

      Så du menar att jag är ditt sömnmedel alltså?:-)
      Haha, hoppas inte du drömmer om det jag säger lite längre fram i boken bara…
      Fast då är jag ju här och kan trösta:)

Kommentera

