Får inte lugn innan…

Hey people!!

Har ni en bra dag?
Jag har det bra med killarna.
Vi har varit på match med Lance och direkt efter det så åkte vi till Hellasgården i Nacka och gratulerade min barndomsvän Mattias!
Det var surpriseparty så kul att se honom så överraskad:-)
Han kom från en joggingrunda och ett 40-tal kompisar stod och väntade runt hörnet:)
Tråkigt nog kan vi inte stanna längre…
Huset ska flyttas och det blev inte riktigt som jag hoppats imorse…
Skulle dykt upp ett gäng gubbar, men Nope, förhinder…

Jag kan verkligen inte koppla av innan huset är tomt!
Det ligger och gnager och tillåter mig inte att relaxa alls…
Fakta: Jag är så dålig på att planera och även på att be om hjälp!!
Bra att man ser sina brister, men inte ok att klaga om man inte gör något åt det!!
Så ikväll kommer jag köra fett!
Ja, med att tömma huset alltså:-)

Tänkte skriva om en ruggigt stor skillnad på mig nu jämfört med förr…
Men jag sparar det till ikväll.
Jag skrev tidigare att jag har några väldigt nära vänner istället för massor av ytliga.
Ni kommer få se att det inte bara var ord..
Om några timmar, nu ska jag först stoppa i killarna mat och slita mitt hår samtidigt som jag svär över min dåliga planering..

Inte klaga var det ja:-)

Kram

20120811-180413.jpg

20120811-180518.jpg

20 thoughts on “Får inte lugn innan…

  1. Vänner ja.. Känner som du, hellre ha några få nära inpå än en massa ytliga. Man värdesätter dom så mycket mer då 🙂 har själv börjat starta min blogg igen efter ha haft den nerlagd. Får se vad det blir av den sen, bara skrivit två inlägg än så länge men snart så kommer man väl igång lite smått. Ha en fin kväll! Blir själv o ladda för ytterligare en jobbnatt som jag hoppas på blir lite lugnare men allt kan hända. Kramis A-C

  2. Önskar lycka till å hejar på från jobbet/ritbordet! Btw ser att du har twitter / har nyss skaffat mig … Begriper så där .. Hur gör djur? (Läs hur funkar det?) Dessutom verkar ingen hitta mig .. Fast jag finns .. Logiskt? Njet… Fin kväll å nu skulle du haft den andra boken jag vill tipsa om 🙂
    På gensyn!

    • Hej!
      Twitter kommer du in i.
      Följ lite folk så ser du hur det funkar:)

      Ritbordet?
      Vad ritar du?

      Just det ja! Boken var det…:-)
      Du kan skriva vilken det är utan att jag publicerar det inlägget.
      Smart va?:)

  3. Önskar dig en trevlig kväll med allt vad det innebär!

    Själv blir jag bortförd av syster m. bihang så jag inte ruttnar i soffan…sa att JAG VILL SE PÅ OS! Se nån repris sa hon…kärring. 🙂

    Kramen!

  4. Skulle aldrig flytta till stan bor i ett hus i skogen tycker inte om asfalt.Grabbarna är i semifinal i morron blev glada för hälsningen.imorron ta vi guldet sa dom hoppas.

Kommentera

