Frågar mig vad Twitter är för vissa?

Sticker ut hakan och undrar på min Twitter!
Vad är den för vissa människor egentligen?
Tycker det är direkt respektlöst att inte svara folk som pratar med dig!
Följ gärna utvecklingen där:)

Vi lär upptäcka om någon känner sig träffad:)
Jag är inte Bang att säga vad jag tycker längre!
Sen är det som Sean Connery sa:
” If everybody likes what you’re doing, you’re doing something wrong ”

Mitt namn på Twitter: magnus_hedman

Ser fram emot responsen:)

20120811-185604.jpg

20120811-185612.jpg

19 thoughts on “Frågar mig vad Twitter är för vissa?

  1. Jag twittrar inte själv, men gissar att en stor anledning till varför folk inte svarar är för att de helt enkelt inte har tid och att det då mest lämnas svar till dem som är bekanta eller vänner även privat. Eller kanske till personer man gärna vill bli bekant eller vän med även privat.

  2. Jeg har twitterkonto, men läser mere end jeg skriver… syntes at det er sjovt at mange par virker kommunikere mere med hinanden på twitter end IRL, trods at de er i samme hus/rum.
    Min mand har hverken Facebook, twitter, instagram, han er nok lidt gammeldags på det område trods sin unge alder (40 år). Jeg har iövrigt også kun 5, der fölger mig på twitter og ca. 20 på instagram, og så bliver det jo en begränset kommunikation med mindre jeg selv skriver til folk. Gav det mening eller var det ”volapyk”?
    Önsker dig og dine drenge en fortsat god weekend!
    Kram

  3. Jag har inte twitter,så jag följer dig här & på Fb..Är inte så bra på att kommentera..
    Du kan väl berätta vrf jag borde skaffa ett twitterkonto 😉
    Trevlig kväll

  4. Har också ett twitterkonto. Kan hålla med om det är väldigt vanligt att folk inte svarar. Ställer du en fråga eller kommenterar nåt så är det dålig stil att INTE svara. Visst det är inte så lätt om någon bara svarat med ett ”haha”, smiley eller liknande. Vad ska man säga mer liksom…? Sett att det blivit vanligt med ”klumpkommentar” typ som att ”tack för svaren från alla” Vilket kan väl ses som helt okej.

    Märks vilka som är de diviga typerna på twitter. Är ju en av dina följare (såklart) och vet inte vem det var som fick dig att reagera nu. Kan gissa bara…

    Keep it up!

    • Hej!

      Visst, folk får göra som dom vill, men jag tycker inte man ska ha ett konto inom social media om man inte vill prata med andra.
      Då kan man väl bara snacka med sig själv i spegeln?:-)

    • Det har du ju rätt i…
      Twitter var det jag tänkte på igår.
      Har inte varit med där mer än ett par månader och jag har slagits av tanken rätt många gånger att folk är nonchalanta…

      Hoppas du får en underbar dag!

Kommentera

