Byte av polare!

Låt inte rubriken skrämma er:-)

Nu har Peter hjälpt mig hela dagen och nu kommer min älskade barndomskompis Janne Kuparinen över och hjälper mig med det sista lasset!
Han kommer säkert klaga på hur jag har packat bilen:)
Han tycker jag är gravt störd när det kommer till household:)

Blir ett inlägg ikväll om ett ämne jag brinner mycket för…
Oj!
Jag glömde bort vilket det var!
Nä, men jag hör Jannes bil och sitter jag och skriver så lackar han ur…
-Öh! Skulle inte du flytta?

Hahaha! Love him!

Ses senare då!

Så här ser jag ut när jag sopar garaget:

20120813-184907.jpg

26 thoughts on “Byte av polare!

  1. Hello! Första gången jag kommenterar, gillar det du skriver o önskar dig lycka till med nya bostaden! Nu kommer du säkert må bättre när du kan släppa det ”gamla jobbiga”.
    Du ser väldigt fräsch ut när sopar!! :))
    Kramar!!

  2. Härligt med vänner som pushar på. 🙂

    Kan man köpa din bok av dig som ljudbok?

    Snart dags att pendla och att lyssna på böcker då är så rogivande.

  3. In action :).Du Ser ut att ha full kontroll på läget vännen . Janne får se det som att du gör han en tjänst , han får ju gratis kropps arbete när han får bära desto mera då du skriver :):)
    Hoppas ni haft sol och en fin flytt dag .
    Kram

  4. Tycker du ser ganska tillfreds ut i sopandet..

    ”Magnus Hedman är en idiot som till och med tar med sig tidningarna till skolan bara för att skryta med vad de skriver om honom”….Som jag skrattade!! 🙂

  5. Skönt att ha vänner som ställer upp!
    Det är förstås ett vuxenbeslut att man ska flytta , men jag är ändå lite nyfiken på hur killarna tar det. Men det är väl så att är saker positiva för de vuxna så känner barnen det, och blir också positiva. Eller hur?

    • Hej!

      Killarna är som spelemän!
      Jag tror dem känner ett ”avslut på det gamla” likväl som jag…
      Det är klart att dem känt att pappa inte mått bra.
      Nu gör han det och vi är på väg mot roligare saker!
      Så dem är glada och nyfikna:)

      Tack! Bra fråga!

      Kram

  6. Du är allt ett energiknippe du som orkar blogga flera ggr om dagen samtidigt som du flyttar=)…jag tror du är otroligt glad över din flytt helt enkelt=)….du ger positiv energi Magnus…

  7. Puddingens Pudding =)

    Ni ungdomar är så himla duktiga. För det är du väl Magnus? En ungdom menar jag,
    Du ser ju ut som en iallafall.

    Hi hi

    Kramar

    Tant Gaggalelo

Kommentera

