Lätt irriterad…

Hej!

Jag fattar ingenting!
Tar inte grejorna slut?
Jag bär och bär och ja..bär…
Men inte fan försvinner sakerna:-)
Jag är inte så sur, bara låtsas lite:)

Jag är lite nervös inombords bara.
Grabbarna har fotboll idag och jag måste hinna köra dem.
Jag löser det.

Hero fattar ingenting, varför blir det tomt här husse?

Jag måste fortsätta nu!
Vi ses senare My friends!

Hoppas ni Ler och mår bra?

Kram

20120813-140708.jpg

20120813-140745.jpg

20120813-140836.jpg

20120813-140916.jpg

37 thoughts on “Lätt irriterad…

  1. Slängt mycket eller det mesta ska med?
    Jag bävar inför den dag jag ska flytta vidare.
    Hoppas att det inte händer. Har saker till förbannelse. :p

    Nåväl, lycka till med att slava vidare och ha en fortsatt fin dag!

  2. Härligt ändå🙂 Ut med det gamla och in med det nya idag börjar ett nytt kapitel i ditt och killarnas liv och Heros så klart:)

  3. Jag förstår Hero inte lätt🙂 men vilket jobb du gör!! känns riktigt slappt att sitta här på jobbet och skriva och läsa mejl mot hur du har det, kämpa på snart är det över!

  4. Ganska så tomt inne nu men ganska mycket ute..;) Nä vovvar gillar inte när saker och ting flyttas, spelar ingen roll om man bara flyttar soffan 3 meter… Vad är Hero för ras?
    Nä nu måste jag ut med min vovve innan jag får skura golvet

  5. Japp…nu ler jag..för jag har inga kartonger att bära..🙂

    Hero ser måttligt imponerad ut…stackare!🙂 Rädd för att bli lämnad ensam kvar kanske..blir han med i flytten förresten?

    Hoppas att dagen inklusive bärandet och körning till fotboll har förflutit väl och att er kväll blir bra!

    Själv ska jag påbörja läsandet av en biografi som en fotbollsspelare har skrivit…

    Zlatan tror jag han hette….Nejdå.🙂

    ”När ljuset släcks” och jag tar nu varann i hand och placerar oss i soffan! Det här blir intressant.🙂

    Hej på rä!

  6. (Boken, boken.. Boken ;)) … Just käkat grymt god köttfärssås (låtsas – veganskt) … Ligger på soffa å undrar när seg syge skall dra vidare? Har iofs inte legat still många minuter f det. Gräset kan ju alltid klippas🙂 i love green-style (jag å de andra över 75+) tjusigt!
    Strax klar? E du inte tok-trött?🙂

  7. ”FRAMGÅNG BRINGAR VÄNNER
    MOTGÅNG PRÖVAR DEM”

    Så sant, har själv upplevt detta och du oxå. Du den där Peter? Var rädd om honom!KRAMIZ

  8. Alltså, den där hunden kan vara något av det sötaste jag sett. Är egentligen katt-människa, men vissa hundar kan man bara inte motstå.🙂

    Nu är naglarna fixade, har hunnit med lunch med bästa väninnan (en sån vän jag kan vara brutalt ärlig med och hon står vid min sida – guld värt!), hämtat dottern på förskolan OCH lagat middag. Men har jag städat? Plockat undan? Neej. Det får vänta till en annan dag..😉

    Ha en riktigt skön kväll!

  9. Ska bli kul att följa dej nu när du kommit igång med bloggandet igen🙂 Lycka Till med flytten! Känner igen de där att sakerna aaaaaaldrig tycks ta slut,suck……🙂

  10. Landa o fokusera på barnen och ordna allt bra för dom,sen kan du röra på dig
    viktigt med kontinuitet med barn, När du är barnledig gör du vad du vill,till en viss gräns ,

Kommentera

