Nyduschade och fett ryggläge!

God kväll!

Nu har vi kommit hem!
Jag har duschat killarna och ska lägga dem.
Jag är lite splittrad över en sak idag…
Pojkarna var med mig och spelade fotboll i fyra timmar under dagen Medans jag jobbade.
Sen åkte vi direkt till Tristans träning och efter det till Lance träning…
Jag räknade ut att dem spelat fotboll i över 6 timmar idag!
Hm… Det blev lite väl mycket för dem tycker jag nog.
Dom har inte klagat!
Men jag tycker det blev för mycket!
Visst, jag kunde fixat barnvakt kanske, men glädjen i deras ögon och kroppar har inte gått att ta fel på…
Ibland är det en väldigt tunn gräns mellan rätt och fel.
Jag tänker:
Jag gjorde det jag trodde var rätt för dom och det kanske det var…
Dem har haft en fantastisk dag och det är så jag får se det.
Mitt tips är att dom somnar väldigt snaart:-)))

Jag ska ta en dusch, lägga mig och gå igenom dagen…
Sen blir det sovmorgon imorgon.
Och så slutföra planeringen inför det gig jag har under kvällen.
Jag ska prata inför 300 personer om matchen imorgon.
Vill vara väl förberedd så att det blir minst lika bra som förra veckan.

Jag vill återigen tacka er för alla era kommentarer och innehållet i dom!
Jag har nog inte förstått att min blogg skulle beröra så många som den gjort!
Så ni vet! Jag blir väldigt berörd av att ni tar er tid och skriver som ni gör!

Jag har inte tänkt på att ta bilder sedan förra inlägget så ni får nöja er med era egna ni skapat Medans ni läst detta inlägg:-)
Hoppas ok?

Matchen imorgon är mellan Sverige-Brasilien för er som inte visste det.
Sista landskampen någonsin på Råsunda innan det blir lägenheter…

Mot duschen!

Stor kram och God Natt!
Kram
/ Den trötte, men glade Magnus:)

20120814-224831.jpg

21 thoughts on “Nyduschade och fett ryggläge!

  1. Om dina killar hade spelat fotboll sex timmar VARJE dag så hade det nog varit lite väl mycket, men EN dag är väl bara helt underbart!!
    Lycka till imorgon!

  2. Dina söner är nog lyckligare över att få vara med dig och göra det de gillar, än att vara ifrån dig, så ha inte dåligt samvete.

    Kloka ord. 🙂 Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen! 🙂

  3. Oj..oj…nog är gränsen hårfin mellan rätt och fel MEN…utifrån din beskrivning om dagen så tror jag definitivt att du handlat rätt! Hade du skrivit att barnen skrikit, gråtit och varit allmänt hysteriska så hade nog jag och många med mig ifrågasatt om du hade alla getterna hemma. 🙂

    Goa & glada barn är ju underbart så njut av det faktum att du förmodligen gett dem en superbra dag!

    Kram & god natt på dig herr Duracell..och glöm inte att andas! 🙂

  4. Underbart att höra att d finns fler föräldrar som tillbringar tid med sina barn / har intressen tillsammans! Lycka till i morgon :). Jag älskar spela fotboll men hänger med noll vad gäller det mesta annars kring det .. Hm landskamp? Inte vm å inte em då? Äsch man behöver inte begripa allt som en klok vän brukar säga :). God natt när det är dags!

  5. Godmorron jag är uppe tidigt som vanligt. Ha absolut inte dåligt samvete det måste ha varit en toppen dag för dom.En av mina och hans kompisar brukar cykla och vara på fotbollsplan hela dagarna nu när sommarlovet är.Älskar när nån förälder kommer dit och ställer sig i mål så de får skjuta. På mig kan det göra jäkligt ont de skjuter inte löst precis ha en bra dag och hoppas du hittar nåt eget ställe att bo på håller tummarna.

  6. Om killarna gillade o vara med dig igår och se dig på plan,så vore jag inte orolig,om jag var du.. 🙂
    Jag ska också till Råsunda idag o se på matchen..Ska bli kul! Trist att det är sista matchen på Råsunda,men that´s life…För min del brukar det bli Grekiska kolgrillen i Solna innan matchen..:)
    Lycka till idag o så hoppas vi på vinst i matchen..

  7. Hej Magnus. Detta har inte riktigt med saken att göra, men du har alltid varit min Idol. Jag är 93:a och ja minns delar från VM 2002, matcherna i Chelsea som man sätt bilder från mm. Jag har även läst din bok som jag tycker är känsloslam men absolut har fina sidor också. Men efter som du är en idol tänkte jag fråga om man kunde få köpa din Chelsea tröja? 🙂
    Mvh: Filip.

  8. Hej

    Bättre att barnen rör på sig än att dom sitter vid datorn och spelar hela dagen som många barn gör 🙂 Förstår inte hur du orkar vara så pigg,glad och engagerade i så många saker samtidigt.Men roligt för oss som följer din blogg.
    Ha det bäst /kram

  9. Inte behöver du fundera på det! Du har varit med dina killar hela dan och ni har gjort något ni alla tycker är kul 🙂 Säger som nån skrev innan att de vore skillnad om de va så varje dag!
    Hoppas de blev/blir en lååååång skön sovmorgon 🙂
    Ha en fin dag,kram

Kommentera

