Gick kanon och mot Råsunda!

Då är jag klar med arbete för idag!
Gick kanon:-)
Jag var både konferencier och fotbollsprofil om ni hänger med?

Shit vad livet är underbart!!
Bra att jag valde det den där dagen…

Temat idag var Brasilianskt, med mat från Brazil och sambadans mm.
Vi snackade så klart Sverige och vm-kvalet som snart drar igång.
Även minnen från Råsunda som det idag spelas den sista landskampen på.
300 personer var det.

Jag ska bjuda er på en anekdot om Råsunda som var mitt hem i många år när jag spelade i AIK:
Jag och Pascal Simpson lyckades få tag på huvudnyckeln dit!
Så vi hade x antal efterfester i omkl.rummet bland annat:)
Gömde champagneflaskor i grabbarnas träningskläder mm:-))

Nu är jag i Solna och ska gå på matchen.
Efterfesten uteblir nog ikväll:)

Ses efter The game.

Kram

20120815-185006.jpg

20120815-185115.jpg

20120815-185254.jpg

16 thoughts on “Gick kanon och mot Råsunda!

  1. Vilken underbar kväll att se på fotboll. Gillar del 2 även denna gången. Visst biter man sig i tungan många gånger vid träningarna. Men som sagt det är tränarna som sköter den och inte jag

  2. God kväll,
    Jag är oxå glad för din och dina söners skull att du gjorde det valet! Det är en smärta som inte går att beskriva eller ens ana om man inte mått så!
    Hoppas du haft en lika bra kväll som dag! 🙂
    Kram

  3. Härligt att livet är underbart! Hoppas det fortsätter så:) Det är du och dina pojkar värda!

    Dax att sluta de blå:)

    Sov gott när det är dags,blev det efterfest ändå;)?

    Kram

  4. Såg dig utanför Råsunda innan matchen,ni gick precis framför mig…Vad fina ni var.. 🙂
    Härligt att ditt arbete gick bra idag..
    Nu är det sovdax här på södra sidan av stan..
    Sov gott när det väl är dags..Kram

Kommentera

