Redan tack…

God kväll!

Jag ligger på soffan och är riktigt trött:)
Det har varit en vecka med massor av aktiviteter och jag har älskat varje sekund!
Jag har varit med killarna hela tiden nästan och det älskar jag så klart ännu mer:-)

Jag har precis fixat Tristans kläder för imorgon.
Han har turnering och samlingen är 07:15.
En nätt liten bagarväckning en lördag:)
Så det blir en tidig kväll, mys i soffan och tidigt i säng.
Jag bestämde mig för att flytta i helgen istället för ikväll!
Sinnessjukt att försöka ge sig på det ikväll.
Då hade man nog varit klar att läggas in sen…

Jag svarar på era kommentarer imorgon.
Det finns många bra synpunkter och jag vill ge dom tid..
Det har också visat sig att mina inlägg sätter igång era hjärnor och samvete (?)
Många av er är jäkligt öppna och ärliga!
Så då är det inte mer än rätt att jag berättar för er att ni är modiga!
Precis som ni berömt mig så berömmer jag er nu!
Det här kan bli riktigt bra tror jag:)

Snart är min nya hemsida och layout klar!
Jag är jättenöjd so far!
Ser riktigt bra ut och företaget jag jobbar med är helt suveräna!
Jag ska berätta om vilken enastående service och kompetens dom besitter när allt är klart.

Imorgon ska jag ta upp ett annat ämne som jag tror kanske kan ”röra om” lite igen…
Vikten av att stanna upp…

Men det blir imorgon.
Nu måste jag samla krafter och ladda för morgondagen.

Jag önskar er en superduperruper kväll!

Händerna på fjärrkontrollen!

Stor varm kram

20120817-201342.jpg

20120817-201353.jpg

20120817-201404.jpg

20120817-201507.jpg

4 thoughts on “Redan tack…

  1. Det vore kul om du kunde ordna en bloggträff nångång i framtiden. Du har så mycket att berätta, du kunde hålla ett föredrag, hitta på andra aktiviteter m.m. Helt klart nåt att fundera på. Önskar dig en trevlig helg!

  2. Hej Magnus! Hittade din blogg av en slump o blev fast! Läst många inlägg nu! 🙂
    Vad glad man blir när det går åt rätt håll o allt ordnar upp sig, tidningsrubrikerna visar ju en helt annan människa! Måste säga vilka fina barn ni har du o Magdalena! Vilka grabbar! Ta hand om er! Lycka till med flytten! Måste läsa din bok! MVH Petra

Kommentera

