Grårygg och lite annat!

Heeej!

Har ni det bra?
Jag hoppas verkligen det!

Själv har jag packat massor och ja…
Skulle lyfta pianot en bit och det var mindre bra för farbrors rygg!:-)
Knak och brak så har jag dragit på mig en hyfsad låsning…
Ja, i ryggen alltså;)
Jag skrattar bara, visst gör det ont men jag garvade och bestämde mig för att börja träna när smärtan släppt…
Finns värre saker än en ond rygg!
Så nu har jag som min gamla tränare Tommy Söderberg sa ”grårygg”
Grå snuva var ett annat av hans uttryck.
Grå får väl stå för dålig:-)

Jag har fått uppleva att man kan få massor med skit och stryk när man försöker göra rätt för sig och vara ärlig nu i dagarna…
Vi får nog läge att återkomma i ämnet.
Helt klart är att det ibland inte spelar någon roll vad man gör, passar det inte andra så får det vara deras ansvar.
Så länge vi kan se oss i spegeln och stå upp för vem vi är och det vi gör så är själen hel.
Som sagt; i’ll be back ang det.

Nu sitter Lance och läser om fotboll (surprise) i tidningen Goal, Hero vilar och jag tvättar och sorterar.
Tristan är med kusin Mio och Daniel å leker.

Jag ska fräscha till bloggen så att den blir mer proffsig, så ha tålamod please:)
Just nu är det viktiga vad ni läser, men vill ju kunna ge er mer så klart…

Just det!
Jag sa att jag skulle till Göteborg imorgon, det är onsdag!
Jag blandade ihop dagarna i allt ståhej med flytt och dylikt.
Så på onsdag morgon åker jag, Lance och Tristan ner för att se matchen mellan Barcelona-Man U.
Jobbet jag ska göra är att prata upp matchen och lite om min bok.
Härligt att killarna fick följa med!
Bra förhandling pappa!:-)

Då fortsätter jag ett tag med mitt och ni med ert så ses vi innan Jompa Blund kliver in på banan!

Kram

20120806-184624.jpg

20120806-184711.jpg

20120806-184752.jpg

10 tankar på “Grårygg och lite annat!

  1. Jag hade sååååå gärna velat se den matchen. Minns då jag som knatte, ca 1987, träffade Man United och Alex Ferguson (han hade bara varit i klubben något halvår då) efter en träningsmatch i Halmstad. Sedan dess har de varit Klubben med stort K för mig internationellt. En kul detalj är att Gordon Strachan nonchalant och arrogant vägrade mig och min bror autograf, så då gick Sir Alex helt sonika in i bussen, höjde rösten och ut kom Strachan med svansen mellan benen till mig och brorsan, haha.

    Nog om det, hoppas att du och grabbarna får en fantastisk upplevelse på onsdag! 🙂

  2. Vilken härlig blogg. Har följt dig på FB så nu blir det att även följa dig och dina två pojkar även på bloggen. Ha det bäst kramis

  3. Hej Magnus,

    Jag gillar din ärlighet och att du verkar ha hittat din harmoni i livet nu efter karriären. Läste din bok så fort den kom ut och följde med glädje din berättälse om åren fram tills karriären tog slut. Särskillt starkt är din otroliga inställning och man lider verkligen med dig när du råkade ut för skadorna.

    Jag är 100 % säker på att telefonen kommer fortsätta att ringa. Du har mycket att berätta och förmedla som kan komma många till gagn, inte minst som expert i fotbollsstudior.

    Fortsätt nu med det du är bra på; fotboll, livserfarenhet, ärlighet så tror jag att du kommer vara flitigt anlitad.

    Keep it up!

    /Erik

    • Hej Erik!

      Tack så väldigt mycket för din kommentar!
      Jag håller mig till den där ärligheten numera…
      Känns så mycket bättre!

      Jag har grävt en del hål som jag kämpar för att fylla igen och det kommer jag klara.

      Återigen, stort tack för att du tog dig tid att skriva till mig.

      / Magnus

Lämna en kommentar